Skip to content
Menu
Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Projelerimiz
    • Devam Edenler
      • 2021
        • THEMIS
        • PEACE
        • ESKILLS
        • A-CCT
        • InCyT
        • EU2AI
        • (R-IoT-C)4VET
        • RESTARTVET
        • IoT@VET Projesi
        • VALID
        • CREATEUP
      • 2020
        • ETCO
        • GATE
        • DEVOTE
        • CO-CREATING
        • DECODE
        • STEAM-BOX
      • 2019
        • Edu4Sent
        • G.A.M.E
        • BEM4YOU
        • Echre
        • EVIA
    • Tamamlananlar
  • Etkinliklerimiz
  • ESC
    • ACTIVE
  • Blog
  • Bize Ulaşın
  • Türkçe
    • Türkçe
    • English
Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği

RESTARTVET: Mesleki Eğitim Öğretmenlerini Eğitmenlerini Mesleki Eğitiminin Dijital Dönüşümü Yoluyla Desteklemek İçin Bir İnovasyon Yaklaşımı

Posted on 6 February 20212 January 2024

Başlangıç Tarihi: 01.03.2021

Bitiş Tarihi:28.02.2023

Koordinatör Kurum:

  • The Square Dot Team,BE

Ortaklar:

  • Projects for Europe PFE,BE
  • Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği,TR
  • Synthesis Center for Research and Education Ltd,CY
  • Exeo Lab Srl,IT
  • Verslumo Institutas,LT
  • Innovation Hive,GR
  • Cuiablue Ltd,GB

Küresel COVID-19 krizi, dünya genelindeki toplumlar ve endüstriler üzerinde, özellikle de Avrupa Birliği’nde neredeyse tüm sektörlerin etkilendiği ani ve benzeri görülmemiş baskılar oluşturmaktadır. Bununla birlikte mesleki eğitim ve öğretim sistemleri, sadece mevcut sosyal mesafe ve seyahat kısıtlamaları bağlamında mesleki eğitimi nasıl sağladıkları ile ilgili olarak değil, aynı zamanda önümüzdeki aylarda ve yıllarda önemli ölçüde değişen işgücü piyasasında meydana gelebilecekleri tahmin etmek ve ona adapte etmek zorunda kalması açısından benzeri görülmemiş şekilde etkilenmiştir. Özellikle, eğitim ve öğretim kurumları, öğrenim sağlayıcılarını uzaktan eğitim ve uzaktan veya alternatif değerlendirmelerin kullanımını genişletecek sistem ve teknoloji yeniliklerini benimsemeye zorlayabilir. Pek çok AB ülkesi, basit sayılabilecek mesajlaşma hizmetlerini kullanmak veya normal sınıf derslerinin yerini alan daha ayrıntılı BT öğrenme platformlarına kadar çeşitli çevrim içi ortamlar kurmaktadır. Ayrıca, bazı mevcut e-öğrenme materyallerini ve bu materyalleri oluşturmak için gerekli araçları tanıtmak ve daha fazla keşfetmek için bir fırsat sunmaktadır. Bazı ülkeler, şirketlerde meslek öğretmenlerini işe yerleştirmeleri için projeler başlatmış veya gerekli yasal düzenlemeler oluşturmuştur. Pandemi sırasında, Mesleki Eğitim ve Öğretim eğitmenleri için profesyonel çevrimiçi öğrenme fırsatları sunmaya imkan veren dijital sunum araçlarının bir norm haline geldiği kolayca anlaşılabilmektedir. Bu yaklaşım zaman ve mekan açısından esneklik sunsa da ve yaşanılan sağlık krizi sırasında tek olasılık bu yaklaşım olmuştur; hala bilinmeyen etkileri olan bir yeniliktir. Mevcut koşullarda, RESTARTVET projesinin amacı çok yönlüdür. Özellikle, eğitimde MÖE öğretmenlerini desteklemek için etkileşimli materyaller, araçlar ve kaynaklar içeren bir çevrimiçi eğitim kursu gibi uygulamaları içeren “RESTARTVET TOOLKIT” ile uzaktan öğrenme becerilerinin yönetimi, uzaktan çalışılabilirlik ve zihinsel olarak olumlu kalma uygulamaları ile refahı artırmak ve bunun neden olduğu olası iş yüküyle başa çıkmak için gerekli ipuçları ve yönergeler sağlamaktadır.

Bu nedenle, RESTART VET projesinin ana hedefleri şunlardır:

  • Meslek öğretmenleri için mevcut eğitim araçlarını ve programlarını güncellemek ve yenilemek
    • Araştırmanın gerektiği gibi meslek öğretmenlerinin ICT ve dijital becerilerini geliştirmek
    • Meslek öğretmenleri için e-öğrenme yöntemleri üzerine bir dijital teknikler için eğitim müfredatı sağlayarak dijital yeterliliklerdeki boşluğu doldurmak.
    • Mesleki hazırlığı artırmak ve Mesleki Eğitim ve Öğretimde daha kaliteli insan odaklı beceriler sağlamak.
    • Meslek öğretmenleri için yaşam kalitesini güçlendirmek ve çalışma yaşamında esneklik ve değer yaratmak.
    • Uzaktan öğrenme becerilerinin yönetimi, uzaktan çalışılabilirlik ve zihinsel olarak pozitif kalma uygulamaları içeren bir Toolkit geliştirmek.
    • Etkili e-öğrenme metodolojileri hakkında bilgi edinmek ve sanal değerlendirme yapmak.
    • Mesleki Eğitim ve Öğretimde gerekli olan temel ve uygun yetkinliklerle ilgili iyi uygulamaları paylaşmak.
    • Mesleki Eğitim ve Öğretim için yenilikçi ve pedagojik bir eğitim yaklaşımı oluşturmak.

Projenin ana hedef grupları ise şunlardır:

  • Mesleki Eğitimciler, Öğretmenler ve Danışmanlar
    • Okul Yöneticileri
    • Yaşam Koçları ve Mentorları
    • Müdür ve eğitimci olarak okul personeli
    • Mesleki eğitim öğretmenleri ve eğitimcileri

Arama

Kategoriler

  • ACTIVE
  • Biten Projeler
  • Blog
  • Devam Eden Projeler
  • Duyuru
  • Etkinliklerimiz
  • Genel
  • Haberler

Son Yazılar

  • KARAELMAS KADIN KOOPERATİFİ & PAYDAŞ DERNEĞİ EL ELE
  • Tios Antik Kenti Gezisi
  • AVRUPALI GENÇLİK LİDERLERİ ZONGULDAK ‘TA
  • GÖNÜLLÜLÜĞÜN DİJİTAL HALİ
  • SOSYAL İNOVASYON İÇİN KURUMSAL KAPASİTE GELİŞTİRME

BİZİ TAKİP EDİN

Görüşleriniz bizim için değerlidir

Ziyaretçi Sayısı

702281
Total
Visitors

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

Bizimle iletişime geçebileceğiniz adres
Mithatpaşa Mahallesi Tevfik Fikret Sokak No:3 Merkez / Zonguldak P.K. 67000

Telefon : +90 (505) 807 94 71

E-Posta : info@paydas.org.tr

HARİTADA YERİMİZ

©2025 Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği | Powered by SuperbThemes