Skip to content
Menu
Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Projelerimiz
    • Devam Edenler
      • 2021
        • THEMIS
        • PEACE
        • ESKILLS
        • A-CCT
        • InCyT
        • EU2AI
        • (R-IoT-C)4VET
        • RESTARTVET
        • IoT@VET Projesi
        • VALID
        • CREATEUP
      • 2020
        • ETCO
        • GATE
        • DEVOTE
        • CO-CREATING
        • DECODE
        • STEAM-BOX
      • 2019
        • Edu4Sent
        • G.A.M.E
        • BEM4YOU
        • Echre
        • EVIA
    • Tamamlananlar
  • Etkinliklerimiz
  • ESC
    • ACTIVE
  • Blog
  • Bize Ulaşın
  • TürkçeTürkçe
    • TürkçeTürkçe
    • EnglishEnglish
Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği

GATE: On the Way to Gamify Your Teaching

Posted on 14 October 20206 February 2021

2020-1-BE02-KA201-074681

Öğretim Sürecini Oyunlaştırma Yolunda

Proje Başlama Tarihi: 2020-09-01

Project Bitiş Tarihi: 2023-08-31

Toplam Bütçe: 221.400,00 EUR

Koordinatör:

UC LIMBURG,Belgium

Ortaklar:

Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği,Turkey

Hacettepe University,Turkey

Valencia International University,Spain

Avrupalı öğretmenlerin bilgi, beceri ve tutumları çok önemlidir. Günümüzün dijital neslinde oyunlaştırma, belirli davranışları teşvik etmek ve öğrencilerin bilgi ve becerileri edinme motivasyonunu ve katılımını artırmak için popüler bir taktik haline gelmiştir. Oyunlaştırma, iş dünyasında pazarlama stratejilerinde yaygın olarak yer bulmasının yanı sıra, şu anda birçok eğitim programında da uygulanmakta ve eğitimcilerin hedeflere ulaşma ile öğrencilerin eğitim ihtiyaçları arasındaki dengeyi bulmalarına yardımcı olmaktadır.

Kapp’e göre oyunlaştırma, ” oyun temelli mekanik, estetik ve oyun düşüncesini, insanları dahil etmek, eylemi harekete geçirmek, öğrenmeyi teşvik etmek ve sorunları çözmek için kullanmaktır.” (Kapp, 2012) Rozetler, liderlik tabloları, ilerleme grafikleri, puanlar bu oyun öğelerinin bazı örnekleridir.Oyunlaştırmanın eğlenceyi,dahil olmayı, motivasyonu, katılımı ve öğrenmeyi arttırdığı araştırmalarla kanıtlanmıştır. (Cheong, Cheong ve Flippou , 2013; Su ve Cheng, 2015; Tsay, Luo, 2018; Subhash ve Cudney, 2018). Oyunlaştırma aynı zamanda, farklı eğitim sistemlerinde kullanılabilen, öğretmenlerin bireysel ihtiyaçlarına göre uyarlanabilen ve öğretmenlerin uygulamalarına geniş çapta yayılabilen uluslararası bir araçtır. Her ülkenin farklı öğretim yöntemleri ve oyunlaştırmayı kullanmanın farklı yolları bulunmasından dolayı uluslararası düzeyde bir ortaklık oluşturmak ve öğrenme ortamında oyunlaştırmanın uygulanmasıyla bağlantılı en iyi uygulama ve fikirleri paylaşmak oldukça gerekli ve yararlıdır.

GATE, öğretmenlerin öğretim sürecinin etkinliğini artırmalarını sağlayabilmeleri için öğrencilerin öğrenme sürecine yönelik tutumlarını geliştirebilmeleri ve öğrencilerin öğrenme motivasyonunu artırabilmelerini sağlayacak bir dizi yenilikçi oyunlaştırma araçları ve uygulamaları ile tüm ders alanlarında (ilköğretimden yüksek öğretime) onları desteklemeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda hedeflenen çıktılar şunlardır;

1) Web tabanlı bir Oyunlaştırma AraçKiti (GTK)

2) Oyunlaştırma Üzerine Çevrimiçi Açık Kurs (OOC)

Arama

Kategoriler

  • ACTIVE
  • Biten Projeler
  • Blog
  • Devam Eden Projeler
  • Duyuru
  • Etkinliklerimiz
  • Haberler

Son Yazılar

  • KÜLTÜREL MİRAS
  • RESTARTVET Projesi Haber Bülteni-1
  • RestartVet Projesi 2.toplantısı Litvanya’da yapıldı
  • ERASMUSPLUS’TA PAYDAŞ FARKI
  • ESC GÖNÜLLÜMÜZ BULGARİSTAN YOLCUSU

BİZİ TAKİP EDİN

Görüşleriniz bizim için değerlidir

Ziyaretçi Sayısı

373345
Total
Visitors

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

Bizimle iletişime geçebileceğiniz adres
Mithatpaşa Mahallesi Tevfik Fikret Sokak No:3 Merkez / Zonguldak P.K. 67000

Telefon : +90 (505) 807 94 71

E-Posta : info@paydas.org.tr

HARİTADA YERİMİZ

©2023 Paydaş Eğitim Kültür ve Sanat Derneği | Powered by SuperbThemes & WordPress